Vonný marketing pro hotely

Vonný marketing je v Česku ještě stále velkou neznámou. Hoteliéři vědí, že by se na něj měli zaměřit, dotáhnout své cíle dokonce, ale občas se stane, že se tento koncept přesouvá do šuplíku “na později”. Přičemž profesionální vyvonění hotelu dokáže posílit identitu značky a vzbudit v zákazníkovi důvěru a příjemné emoce, díky kterým se bude rád vracet.

 A právě emocemi se vonný marketing zabývá především. Bylo již několikrát prokázáno, že díky kombinacím různých vůní je klient povzbuzen k prodloužení pobytu, zakoupení extra služeb či opakovanému návratu. Je to první element v každém ubytování, který okamžitě vzbudí pozornost - a snad jen tu pozitivní.

 Uvnitř hotelu může být vůně šířena různými způsoby - stropními difuzéry, automatickými dávkovači, vonnými tyčinkami, svíčkami, či rozprašovači na provonění textilu.